Vragen en
antwoorden
Vind snel antwoorden op de meest gestelde vragen van onze gasten hieronder. Als u verdere hulp nodig heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen—wij helpen u graag.
Reserveringen
Hoe kan ik een reservering maken bij Hotel Docklands?
U kunt uw verblijf direct boeken via onze website voor de beste tarieven en exclusieve voordelen. U kunt ook telefonisch of per e-mail reserveren.
Ontvang ik voordelen bij het direct boeken?
Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Biedt Hotel Docklands groepsreserveringen of speciale tarieven voor grote boekingen aan?
Zijn er toegankelijke kamers beschikbaar voor gasten met mobiliteitsbehoeften?
Biedt u gezinsvriendelijke voorzieningen, waaronder extra bedden of kinderbedjes voor kinderen?
Zijn er hondvriendelijke kamers beschikbaar?
Betalingen
Welke betaalmethoden accepteert u?
Wij accepteren Visa, MasterCard, American Express en betalingen met bankpassen. Online boekingen kunnen ook via veilige betalingsgateways worden betaald.
Is een aanbetaling vereist bij het maken van een reservering?
Zijn er nog extra kosten waar ik me bewust van moet zijn?
Zakelijk
Biedt u zakelijke tarieven aan?
Ja, we bieden exclusieve zakelijke tarieven voor frequente zakenreizigers. Neem rechtstreeks contact met ons op voor meer details.
Biedt u speciale tarieven of pakketten voor langdurige verblijven aan?
Kunt u groepen zakenreizigers accommoderen?
Zijn er ontbijtopties beschikbaar?
Zijn er eet- of restaurantopties in de buurt voor na het werk?
Biedt u digitale in- en uitcheckmogelijkheden voor extra gemak?
Welke zakelijke faciliteiten bieden uw kamers en appartementen?
Is het hotel dichtbij belangrijke zakelijke centra in de omgeving?
Zal ik een ontvangstbewijs of factuur ontvangen voor mijn verblijf?
Aankomst
Hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15:00. Vroeg inchecken is mogelijk op aanvraag.
Is vroeg inchecken mogelijk?
Bieden jullie bagageopslag aan?
Hoe bereik ik Hotel Docklands?
Is er parkeergelegenheid bij het hotel?
Tijdens je verblijf
Wat voor eetgelegenheden biedt Hotel Docklands aan?
Er is dagelijks een ontbijtbuffet beschikbaar in het hotelrestaurant voor €17,50 per persoon.
Hoe laat wordt het ontbijt geserveerd?
Is er Wi-Fi beschikbaar in het hotel?
Hebben jullie fietsparking?
Biedt u fietsverhuur aan?
Is de receptie 24/7 geopend?
Mag ik in het hotel roken?
Vertrek
Hoe laat is het uitchecken?
Uitchecken is voor 12:00 uur 's middags.
Kan ik een late check-out aanvragen?
Kan ik mijn bagage na het uitchecken opslaan?
Wat moet ik doen als ik iets ben vergeten in het hotel?
Extra informatie
Wat is uw annuleringsbeleid?
- Flexibele tarieven: Gratis annuleren tot 24 uur voor aankomst. Annuleringen binnen 24 uur brengen een kosten van één nacht in rekening.
- Niet-refundabele tarieven: Deze boekingen worden onmiddellijk in rekening gebracht en kunnen niet worden gewijzigd of terugbetaald.
Wat zijn de algemene voorwaarden van het hotel?
Bevindt het hotel zich in een lage-emissiezone (LEZ)?
Hoe kan ik het hotel bereiken voor verdere vragen?